Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

I politik je jen člověk

Rozhodla jsem se, že vám otevřu svou 13. komnatu a povím vám něco o tom, co prožívám ve svém soukromém životě mimo kampaň. Je překvapivě podobný tomu vašemu.

I politik je jen člověk. Takový z masa a kostí. Bývá nemocný, zlobí ho děti, uklízí doma, vaří, dělá úkoly a chystá svačiny. A taky má svou rodinu. Já mám tu nejlepší na světě. Ale teď o jednoho člověka přicházím. Umírá mi můj milovaný dědeček. Který mi dal domov a vychoval mě s babičkou a rodiči v domě, který sám postavil.

Když jsem za nim byla včera a držela ho za ruku, tak jsem si uvědomila jak důležité je mít někoho, kdo při vás bude stát v těch nejtěžších chvílích vašeho života. To, co mi dal on v dětství, mu teď mohu vrátit.

Můžu se o něj starat a dávat mu lásku, kterou mě celý život zahrnoval. Je to člověk, který mi nikdy neřekl ne. Nikdy a na nic. Vždy se pro všechny rozdal. A když mi řekl, že nám tady toho po něm moc nezůstane, že chtěl vyhrát ve sportce a dát nám všem peníze, jsem se jen usmála. Dal jsi nám dědo to nejcennější! Domov, pocit bezpečí a nekonečnou lásku. Nic z toho si za peníze nekoupíme.

A proč to všechno píšu? Protože ne vždy vypadá na první pohled tak jak vypadá. Usmívám se na fotkách, usmívám se s lidmi při kampani, usmívám se v televizi, ale uvnitř mi puká srdce bolestí.

Běžte za svými milovanými, zavolejte jim, pohlaďte je a řekněte jim, že vám na nich záleží a máte je rádi, a prožívejte každý den naplno! Jak mi včera řekl dědeček:

Ten život strašně rychle uteče.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Markéta Vyvlečková | pondělí 27.9.2021 10:06 | karma článku: 14,90 | přečteno: 400x
  • Další články autora

Markéta Vyvlečková

Homosexuálové v KDU-ČSL doteď nebyli!

Přijde mi celkem úsměvné číst překvapené rozhovory s Jirkou Navrátilem o jeho coming outu. Asi nejlepší jsou otázky typu: Co na to říkali v KDU-ČSL, věděli to o vás? Ano věděli, jako to víme u dalších členů a členek.

16.11.2022 v 14:32 | Karma: 14,77 | Přečteno: 468x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Markéta Vyvlečková

Rusové se chovají jako ubožáci a zločinci

Nenechat ženy a děti odejít z míst bojů, nebo střílet po záchranářích ukazuje ubohost a barbarství ruské armády na Ukrajině.

28.3.2022 v 11:21 | Karma: 29,67 | Přečteno: 740x | Diskuse| Politika

Markéta Vyvlečková

Kam se poděli gentlemani ze staré školy?!

Můj dědeček vždy babičku miloval. Projevovalo se to mnoha způsoby. Od neustálého pomáhání či čekání na ní, až po smutek v jeho očích a prázdnota poté, co babičku odvezli na delší dobu do nemocnice.

8.2.2022 v 10:17 | Karma: 26,41 | Přečteno: 892x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Markéta Vyvlečková

Příběh růžových legín na vysportovaném těle

Je léto. Pořádáte na místním hřišti sportovní akci, která je zároveň spojená s volební kampaní. A tak si vezmete tričko a růžové legíny. Podle ohlasů to fakt zaujalo.

26.1.2022 v 9:32 | Karma: 17,66 | Přečteno: 1186x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Markéta Vyvlečková

Proč vytáčí kauza Janoušek lidi, paní soudkyně?

Všichni jsme si rovní a někteří jsou si rovnější. Asi tak by se dalo shrnout to, proč dnes řada lidí nevěří některým politikům a justici.

17.1.2022 v 15:18 | Karma: 36,96 | Přečteno: 1152x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

V Kladně hoří sklad olejů. Hasiči vyhlásili zvláštní stupeň, zásah ztěžuje vítr

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  12:46

V kladenské ulici Železničářů hoří sklad olejů, vyhlášený je zvláštní, tedy nejvyšší poplachový...

Atentátník je na svůj čin hrdý. Obvinili ho z pokusu o vraždu, hrozí mu doživotí

16. května 2024  10:44,  aktualizováno  12:43

Slovenská policie obvinila jednasedmdesátiletého Juraje C. podezřelého ze středečního útoku na...

Fico je nadále ve vážném stavu, oznámil Kaliňák. Krvácení do břicha zastavili

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  12:38

Přímý přenos Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl ve...

Pavel jmenoval Ženíška ministrem pro vědu. Popřál mu v boji s dezinformacemi

16. května 2024  6:05,  aktualizováno  12:25

Přímý přenos Prezident Petr Pavel jmenoval ve čtvrtek Marka Ženíška z TOP 09 novým ministrem pro vědu, výzkum a...

  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 814x
Markéta Vyvlečková (1985)

Rodačka z Českého Těšína, ekonomka, vedoucí kanceláře europoslance, členka KDU-ČSL a celoživotní optimistka.

Miluje běh, hudbu, hory, adrenalin a vtipné lidi, kteří umí dodržet své slovo.

Seznam rubrik